fotboll, kebabtallrik & cola

hej ! förlåt att jag inte har bloggat idag ! :(
i allafall, idag har jag kollat på fotboll, jättespännande match verkligen, rangers - celtic, det är en av de bästa derbyn i världen, för er som inte vet vad ett derby är så är det när två lag från samma stad möts, både rangers & celtic kommer från glasgow, skottland. och det är verkligen ett klassiskt "hatmöte", detta möte när rangers & celtic möts kallas "old firm", det är alltid lika bra stämning under ett old firm. och idag var det i skotska cupen, det blev oavgjort, 2-2. nu gav jag er lite fakta, grym jag är ;)
kanske inte så jättekul för er som inte gillar fotboll att läsa om det men ah, jag älskar fotboll :) fotboll är så underbart, det kan gå hur som helst och jag älskar spänningen ! fansen och stämningen på läktarna gör det dubbelt så roligt, och celtic har ju dom bästa fansen i världen så ;)
okej ska inte prata mer om det haha, nyss beställde pappa kebabtallrik till mig (a) ska bli så jävla gott, kebabtallrik & cola är så gott tillsammans ;)
ni får ha det superbra, puss !





för er som vill se highlights från matchen, klicka här;
http://www.youtube.com/watch?v=2hp686GuhLI

Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

skicka över den där jävla kebabtallriken och colan för i helvete människa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snälla?(a)

2011-02-06 @ 17:45:09
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0