fucking snöstorm

hej ! kom nyss hem från skolan, slutade 14.50. omg idag hade vi natonella prov i svenska, andra delen, man skulle skriva en uppsats och man hade 3 timmar på sig, man fick inte välja ämne själv, så det var lite svårt att förbereda sig, men jag skrev en krönika om kärlek i allafall och det gick faktiskt ganska bra :)
i morse blev jag besviken, för så fort jag kollade ut genom fönstret såg jag snö :( asså åh, jag vill inte ha snö längre, jag vill ha sommar !
och när vi hade strimma, som var sista lektionen, så kollar jag ut genom fönstret, och gissa vad jag ser ? det verkligen öser ner snö, asså jättestora snöflingar, man ba normalt ? :s
så jag och mina kompisar skulle till bussen och det var så jävla jobbigt för det var snö & slask överallt, det blåste som fan och så fick man snö i ögonen, det var sån hård och äcklig snö, asså vi vill inte ha fucking snöstorm, vi vill ha sol & sommar ! nu tack :(
gud vad jag längtar till sommaren, är så taggad ! denna sommaren ska bli mycket bättre än den förra (även om den sommaren var en av dom bästa) :D
nu ska jag kolla på tv eller chilla med musik och dricka vitamin well antioxidant, en ny smak som smakar persika, riktigt gott ! :)
ni får ha det så bra sötnosar, puss !

Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

jävla snöstorm här oxå ;o

sommar ja tack!! o då måste vi träffas!!! :DD <3

2011-02-10 @ 16:28:03
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0