i can feel your heartbeat

sitter vid datan & chillar, så passar på att göra ett inlägg. juste förlåt att ni inte fick några före & efter bilder på när jag har klippt mig, men jag pallade inte ta några bilder, ni får dom någon annan dag !
denna dagen har faktiskt gått ganska fort, skönt med helg så man slipper skolan ett tag ! i morgon ska jag kanske till stan, om någon hänger med, annars kanske jag bara går ut och träffar några kompisar, jag får se :) och efter det ska jag nog åka till min bror eftersom jag ska se fotboll där dagen därpå.
ha en bra fredag & en riktigt skön helg ! puss


Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

snyggt!:)

2011-02-04 @ 23:07:16
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0