jävla skitdag

allvarligt talat, har typ aldrig varit så arg under en hel dag. denna dagen var så jävla misslyckad, i allafall det mesta av dagen. slask, is & världens jävla storm mötte jag när jag skulle gå till bussen i morse, missade bussen som mina kompisar var på, så jag fick åka själv, värsta tråkigt, hade ingen att prata med :(
och bättre blev det inte, vi hade oförberett prov i spanska, man ba fan kill me now :(
sen hade vi några tråkiga lektioner och sista lektionen var engelska, hade gjort min läxa som jag blev nöjd över, och sen blev den helt misslyckad, hade gjort helt fel, ååååh ! haha gud.
sen när vi skulle hem så blåste det som fan, asså hatar det här fucking vädret, fuck you jävla vinter & vädret ! vi vill ha sommar FATTA ?
sen åkte jag & johanna till stan, riktigt trevligt, det var det enda som var lyckat idag :)
sen blåste det hela jävla vägen hem haha fick riktig damp idag asså jag skojar inte, sen fick jag damp på mamma för hon hade inte köpt godis :( TJOCKIS är jag, men skitsamma, det är ju fredag så man får faktiskt ha lite fredagsmys (a) så jag gick och köpte det själv, i STORMEN :(
sen har jag typ ätit tacos och så, hoppas att ni hade en bättre fredag än vad jag hade, puss !

Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

jessica, du som säger att jag e ett dampbarn ;) hahah <3

2011-02-11 @ 21:51:36
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0