omg

tja ! kom nyss hem från skolan, omg när jag skulle ta bussen hem så typ innan den skulle köra ut från hållplatsen så tvärstannade den, asså alla som var i bussen typ ramlade framåt och det var en tant som typ ramlade och slog sig, stackarn :( men jag hjälpte henne haha duktig jag är ! :)
nu ska jag snart duscha för hann inte göra det i morse, var verkligen astrött och jag kunde inte duscha i iskallt vatten ! nu har vi fått varmvattnet tillbaka äntligen :D och efter att jag har duschat ska jag snart bege mig till frisören, ska klippa mig idag, gud är ganska nervös, tänk om det typ blir jättefult ? :(

Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

nejnej, det kommer bli jättefint! :)

2011-02-04 @ 15:12:46
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

Frågestund på bloggen,!



Fråga 1 fråga eller mer :)

2011-02-04 @ 19:24:08
URL: http://emeliieroos.blogg.se/
Postat av: Jonna :)

Du kan inte bli ful! :o <3

2011-02-04 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0