vad jag tycker om låtarna i fredagens melodifestival - linköping


linda sundblad - lucky you. mitt betyg: 7/10
riktig go låt som man blir glad av ! den fastnar i huvudet och man vill bara höra den om & om igen :)


simon forsberg - tid att andas. mitt betyg: 7/10
så sjukt jävla fin låt, allvarligt, man blir rörd och får tårar i ögonen. tycker inte denna förtjänade att komma SIST ?! fyfan vad dåligt asså, aja jag tycker om den iaf, go simon !


sara lumholdt - enemy. mitt betyg: 6/10
har alltid tyckt om sara när hon var med i ateens (som var mitt favoritband när jag var liten haha)
blev lite besviken faktiskt, trodde hon skulle vara bättre, låten var bra, men den var lite för svår för henne.


the playtones - the king. mitt betyg: 4/10
gubbigt.se, haha nejmen låten var väl helt okej. typ lite james bond aktigt ? haha


shirley's angels - i thought it was forever. mitt betyg: 4/10
har typ inte så mycket minne av den här låten, lite tråkig låt, trodde den skulle vara bättre i refrängen, men över det hela var den väl helt okej ?


sebastian - no one else could. mitt betyg: 6/10
bra låt ! tycker inte att han skulle rakat av sig sitt hår, allvarligt, han var fin i sitt hår innan :( men aja, alla killar som har fint hår brukar alltid snagga sig, dom fattar ju inte att det är hur fucking FULT som helst, men vill dom se ut som en luffare så visst :) haha nejmen han är snygg ändå säger vi.


sara varga - spring för livet. mitt betyg: 5/10
fin tjej & fin låt med ett bra budskap. låten är ganska mysig faktiskt, men lite för lång & seg.


eric saade - popular. mitt betyg: 9/10
mjau vad snygg eric är ! hihi som vanligt. okej men man ska faktiskt gå på hur bra låten är och ja, vad ska man säga om låten då ? den är bra tycker jag, tyckte manboy var lite bättre, men ändå. grymt framträdande, det gör låten ännu bättre ;)

Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

eric är snyggast!<3

2011-02-22 @ 00:54:47
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0