vad jag tycker om låtarna i gårdagens melodifestival - malmö

melody club - the hunter. mitt betyg: 9/10
riktigt skön låt ! bra attityd av sångaren. bra jobbat melody club, ni är grymma !
julia alvgard - better or worse. mitt betyg: 5/10
kommer ihåg denna låten när hon tävlade i webbjokern eller något sånt. då tyckte jag att den var bra, 
men nu vet jag inte riktigt. den är lite tråkig, men den är helt okej :)
lasse stefanz - en blick och nånting händer. mitt betyg: 2/10
haha började skratta så fort dom kom upp på scen, riktiga charmtroll ;) eller inte HAHA ! nej usch vilken tråkig låt *gäsp*
linda pritchard - alive. mitt betyg: 4/10
så fin tjej ! hon passar i sitt röda hår ! 
men nu till låten, asså jag vet inte vad jag tycker riktigt, hade förväntat mig mer av linda faktiskt, 
blev lite besviken :(
anders fernette - run. mitt betyg: 6/10
ganska söt kille faktiskt :)
låten är bra, men ingen låt som passar i eurovision, riktigt synd att han inte hade en bättre låt, 
han får pluspoäng för att han är söt iaf ! ;)
linda bengtzing - e det fel på mej. mitt betyg: 5/10
äntligen har hon skaffat långt hår, i kort hår ser hon bara konstig ut :(
eller inte konstig, men hon passar bättre i långt :)
lena ph klänning ? haha seriöst det ser ut som den rosa klänningen som lena ph hade när hon sjöng "det gör ont"
helt okej låt, och när man hör den sjunger man med automatiskt, men ingen låt som passar i eurovision.
nicke borg - leaving home. mitt betyg: 9/10
luffarbyxor ? usch hatar hans byxor ! men iaf, låten var grym !
faktiskt sjukt bra, love it !
love generation - dance alone. mitt betyg: 9/10
coola tjejer & grym låt ! :D

Kommentarer
Postat av: HANNAH♥

jag håller med dig ^^

2011-02-27 @ 15:11:33
URL: http://hannaskytt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag undrar om du vill vara med i dagens blogg hos mig=)?

2011-02-27 @ 15:22:36
URL: http://rabrobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0