vad jag tycker om låtarna i gårdagens melodifestival - göteborg

brolle - 7 days and 7 nights. mitt betyg: 4/10
helt okej låt, men lite för mycket "dansbandsmusik" för min smak. den var inte dålig, men den var inte heller jättebra. den är någonstans mittemellan.

loreen - my heart is refusing me. mitt betyg: 8/10
chill låt ! älskar sån här typ av låtar ! verserna var lite för svaga, men det gör inget eftersom hon höjer tonerna i refrängen, vilket gör låten grym. hon har en grym röst och hon är en jättefin tjej med cool stil ! bäst igår helt klart !

babsan - ge mig en spanjor. mitt betyg: 3/10
tycker han eller hon är ganska patetisk faktiskt. HAHA allvarligt talat, "ge mig en spanjor" ? hur fan tror han/hon att man kan komma långt i eurovision med denna låten ? HAHA men ändå fastnar denna låten i huvudet, i allafall refrängen, den är rolig på ett sätt, men fattar inte varför man ställer upp i melodifestivalen med den.

elisabeth andreassen - vaken i en dröm. mitt betyg: 3/10
seg, seg & åter seg. ingen låt som passar i eurovision, lite småmysig låt sådär, men nej tyvärr. alldeles för seg och hon sjunger falskt ibland.

sanna nielsen - i'm in love. mitt betyg: 5/10
jättefin tjej och hon har en röst av guld ! men jag saknar den gamla sanna, när hon sjöng jättefina ballader och hade långt, fint hår. go låt !

the moniker - oh my god. mitt betyg: 1/10
gayvarning eller mikawannabe ? euw, growse (stavning ?) gud vilken dålig låt ! och gul kavaj, är han seriös ? haha omg, euw.se

anniela - elektrisk. mitt betyg: 4/10
vet inte vad jag ska säga om denna låten faktiskt.. helt okej typ haha. sommarlåt ?

christian walz - like suicide. mitt betyg: 9/10
jag älskaaaar låten ! grym grym grym :D

Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

babsan, HEJDÅ!!! moniker?! hejdå xD

2011-02-13 @ 15:22:00
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0