what does it mean ?

hej ! hade so prov idag, haha ointressant.se, men aja :)
idag har jag bara varit hemma, känner att jag bara är hemma nuförtiden ? värsta tråkigt ju :( får hitta på något snart. bestämmer typ alltid att jag ska till stan eller något sånt, men sen så orkar jag inte, värsta lat jag har blivit, men det ska vi ändra på ! :D
i morgon är det fredag, fan vad skönt ! sen är det bara en vecka kvar till sportlovet. längtar ! ohmygod vi har nationella prov i svenska nästa vecka, kill me now liksom :(
men ah, det går nog bra får vi hoppas ! :)
juste, ska klippa mig i morgon efter skolan typ, så lägger in före & efter bild imon. haha omg är rädd att dom ska klippa för kort eller något, ska bara klippa topparna, om dom klipper mer än så DÖR dom. haha nej men jag älskar mitt långa hår :(
puss sötnosar !


Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

latoxe ;) <3

2011-02-03 @ 20:44:51
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0