förlååååååååååt

hej bloggen ! förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering, har typ inte skrivit på aslänge känns det som :o
men har inte haft något att skriva och har inte orkat, men förlåt ska bättra mig !
idag vaknade jag strax efter 9, bara för att jag la mig tidigt igår (a)
har nyss duschat och dagens planer är att vara hemma en stund och senare på eftermiddagen ska jag till min bror och ska kolla på fotboll och efter matchen så blir det myskväll med melodifestivalen och filmer (y)
det blir en riktigt trevlig dag hoppas jag :) och angående kvällens melodifestival, det är ju final !
vem/vilka hejar ni på ? själv så tycker jag det är ganska bra startfält, men de jag helst vill se vinna är såklart danny & eric hihi, annars tycker jag att nicke borg har en sjukt bra låt, och typ swingfly, skriv gärna vilka som är era favoriter ! :D
puss på er !

Kommentarer
Postat av: buz ;)

ja hejar på eric , danny , loreen o nicke borg ! :D

2011-03-12 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0