härlig fredag !

hej ! min fredag var hur trevlig som helst faktiskt :D
skolan gick faktiskt ganska snabbt och spanska provet gick bättre än väntat, sen skulle vi spela upp en låt i musiken som vi hade gjort själva, jag hade gjort en låt med noor, asså typ vi spelade på keyboard, det gick bra typ, vi fick g+ :)
sen efter skolan hängde jag med johanna hem till henne, vi åt lite och så, chillade framför datan, och sen så gick vi på bio, kom hem för typ en timme sen eller nåt, vi såg gullivers resor i 3d, haha mobbat namn kanske men den var faktiskt ganska bra, har ont i huvudet nu så jag ska ta det lugnt hela kvällen nu och typ kolla på tv och så, hoppas att ni hade en underbar fredag, vi hörs ! puss babes ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0