i don't know what to say

hej ! kom hem från skolan för en stund sen, i morse tänkte jag knappt gå till skolan för jag var sjukt trött, men jag gick ändå, och dagen blev riktigt lyckad faktiskt :D
vi hade muntligt nationella prov i svenska, och det gick jättebra, det kändes riktigt bra faktiskt :) trodde det skulle gå hur dåligt som helst för mig, men det gick sjukt bra !
jag är så jävla klantig, jag var hos min bror i onsdags och sov över där, och sen så glömmer jag min laddare där, så har aslite batteri kvar, så jag ska till stan sen när han har slutat jobbet och hämta den, fan palla egentligen, men jag är tvungen om jag vill använda min mobil -.-
ska möta min pappa sen, ska köpa lite fredagsmys och sånt till ikväll hihi, hoppas ni har en superbra fredag ! själv ska jag bara vara hemma tror jag, får se :)
puss puss !


inte bild från idag

Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

sv: ja, att du har en kamera sen 2-3 år tbx? xD <3

2011-03-18 @ 14:59:27
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0