stress

hej, förlåt att jag inte bloggade så mycket igår men det var för att jag la mig astidigt, jag la mig klockan 9 (jag är seriös :o) asså shit jag har typ aldrig lagt mig så tidigt på en vardag, brukar alltid sitta upp till minst elva - tolv, men jag hade världens jobbigaste huvudvärk och det kändes som jag skulle spy så jag var tvungen att lägga mig, annars skulle jag spytt eller något jag svär :(
men idag mår jag bättre och det är ett stort plus ! :D bara att i morgon har vi nationella prov i kemi, fan hur ska detta gå ? imon är det bara sånt skriftligt, och nästa vecka ska man göra något labb, asså fan kan inte sånt :( vill inte ha nationella prov i kemi, vill hellre ha i typ biologi ! fuck off.
får la hoppas att jag blir godkänd iaf, fan åh nej, kom på en sak.. nästa vecka har jag muntligt nationella prov i svenska och engelska, snacka om att vara stressad till tusen ! åh jag hatar skolan ! känner på mig att det kommer gå hur dåligt som helst, men men..
idag har jag som sagt varit i skolan bara, sen hemma och kollat på big brother avsnittet som gick igår, missade ju det, och sen ikväll blir det att plugga till nationella och kolla på tv & sånt, nu måste jag ta något att äta för min mage kurrar sönder haha ! :D
puss på er ! bjuder på lite bilder haha !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0